strona głównaproduktyserwisinstalacjedobór urządzeńkatalogikontakt

Firma Compresor - Servis rozpoczęła działalność w 1997 roku. Przez następne lata zdobywała doświadczenie jako firma handlowo-usługowa specjalizująca się w serwisowaniu i sprzedaży urządzeń, mających zastosowanie w technice sprężonego powietrza. W roku 2003 podpisaliśmy umowę z jednym z największych światowych producentów sprężarek firmą Ingersoll-Rand. Na mocy zawartej umowy zostaliśmy autoryzowanym dystrybutorem. Jesteśmy firmą, która wykonuje zadania kompleksowo, począwszy od doboru urządzeń, wykonania dla nich odpowiednich podłączeń, instalacji, a na ich serwisie i remontach kapitalnych skończywszy.

 

produkty

Sprężarki śrubowe olejoweSprężarki śrubowe olejowe zmienno-obrotoweSprężarki śrubowe bezolejoweDmuchawyOsuszaczeFiltracjaSprężarki tłokoweNarzędzia pneumatyczneZbiorniki ciśnienioweSeparatory woda-olej SEPURA


"COMPRESOR - SERVIS" Sp. z o.o.

 

NIP: 899-268-07-16

Regon: 021083225

KRS nr 0000341855 

Siedziba firmy:

ul. Opolska 140

52-014 Wrocław

tel. 071/ 78 14 914

fax 071/ 78 16 392

 

Dział handlowy:

Adam Matysek

tel. 502355669

matysek@compresor-servis.pl

 

Marcin Andryszczak

Dolnoślaskie, Wielkopolskie, Łódzkie

tel. 508210310
andryszczak@compresor-servis.pl

 


Krzysztof Korzeniowski

Dolnoślaskie

tel. 502427240
korzeniowski@compresor-servis.pl

 

Damian Pasek
Opolskie,Śląskie

tel. 512466235
pasek@compresor-servis.pl 

 

Serwis:

Kierownik Serwisu

Sebastian Dembski

tel. 507014192

s.dembski@compresor-servis.pl

  

Sprężarki śrubowe olejowe: R 37-75N kW zmienno-obrotowe
R 2,2-5,5 kWUP 4-37 kWIRN5-30 kW zmienno-obrotoweR 37-75 kWR 37-75N kW zmienno-obrotoweR 90-160 kWR 90-160 kW PremiumR 90-160N kW zmienno-obrotoweSSR 200-350 kW



 

 

Śrubowe sprężarki powietrza serii R firmy Ingersoll Rand to połączenie najlepszych, sprawdzonych konstrukcji i technologii z nowymi, zaawansowanymi funkcjami, mające na celu zapewnienie niezawodności, efektywności i wydajności na najwyższym możliwym poziomie.

 

 

 

Model

Moc

Kw

Ciśnienie

bar g

Wydajność

maxymalna/minimalna

m3/min

 Poziom       

hałasu db(A)

Wymiary długość szerokość wysokość mm

waga

kg

R37n 37 4,5-10 6,63-1,64 69  1947x1114x1607  776
R45n 45 4,5-10 7,42-1,64 69 1947x1114x1607  776
 R55n  55 4,5-10  10,53-3,23  69  2432x1265x2032  1420
R75n 75 4,5-10 13,56-3,23 69 2432x1265x2032 1420
OPCJA TAS Z OSUSZACZEM I FILTRACJĄ
R37nTAS 37 4,5-9,5 6,43-1,64 69  1947x1114x1607 926
R45nTAS 45 4,5-9,5 7,39-1,64 69 1947x1114x1607 926
 R55nTAS  55 4,5-9,5 10,11-3,23  69  2432x1265x2032  1570
R75nTAS 75 4,5-9,5 12,94-3,23 69 2432x1265x2032 1570

 Cechy charakterystyczne standartowej jednostki: 

  • Stopień śrubowy


 Trwały i wysokowydajny moduł sprężający ulepszany przez lata w procesie nieustannego doskonalenia i wykorzystania w dziesiątkach tysięcy sprężarek Ingersoll Rand na całym świecie. Sprawdzony moduł zapewnia bezawaryjne działanie, niezmiennie wysoką sprawność, minimalizując liczbę przeglądów i napraw. Bez konieczności ograniczania luzów w celu osiągnięcia znamionowej sprawności, nasze urządzenia utrzymują wiodące parametry w trakcie całego okresu użytkowania.


 

  • Zespolona przekładnia 

Sercem każdego urządzenia Ingersoll Rand jest niezmiennie niezawodna przekładnia. Ten prosty i skuteczny system napędu składa się z płynnie działających przekładni stożkowych, które wyrównują obciążenie wzdłużne optymalizując wydajność. Dzięki wyeliminowaniu sprzęgła, wałów z dodatkowymi łożyskami i pasków, zespół napędowy Ingersoll Rand zapewnia bezawaryjną, sprawnąi długoletnią pracę.

 

  • Silnik

     W sprężarce zmienno-obrotowej zastosowano silnik HPM® (Hybrid Permanent Magnet®) do sterowania prędkością obrotową modułu sprężającego. Zaawansowana technologia zastosowana w tym silniku (włączając klinowate uzwojenia stojana i magnesy stałe w wirniku) pozwala uzyskać trzykrotnie wyższy strumień magnetyczny niż w tradycyjnym silniku indukcyjnym, przy objętości obudowy trzykrotnie mniejszej.

       Silnik HPM® jest  określany jako 12-biegunowy silnik synchroniczny AC. Pracuje on w trybie nieprzeciążonym, jako że maksymalne obroty nigdy nie przekraczają 75% zaprojektowanej prędkości obrotowej. W odróżnieniu od silników indukcyjnych,  HPM® ma stały moment sprawność i współczynnik mocy przy wszystkich stosowanych obciążeniach. Współczynnik dyspozycyjności jest też bardzo dobry.

 

Z natury silnika wynika jego gładki start, co skutkuje tym, że silnik nigdy nie wymaga prądu większego niż 100 % pełnego obciążenia.

 

Ponieważ silnik ten przeznaczony jest specjalnie do systemu zmienno - obrotowego, bardzo ważne jest chłodzenie. Szczeliny chłodzące

w silniku HPM® są ok. dwukrotnie większe niż w tradycyjnym silniku. To daje temperaturę przewyższającą temperaturę otoczenia o ok. 70° C (158°F) przy pełnym obciążeniu dla sprężarki przystosowanej do maksymalnej temperatury otoczenia 46°C (115°F). Silnik jest więc znacznie chłodniejszy niż typowy silnik z klasą izolacji “F”, w którym ta różnica temperatury wynosi od  89°C do 115°C

Zauważmy, że te powiększone szczeliny powietrzne nie zmniejszają strumienia magnetycznego, jako że 12-biegunowe uzwojenia i klinowe magnesy stałe zapewniają maksymalnie mocne pole magnetyczne. Wirnik jest zamontowany bezpośrednio na wale przekładni głównej. To eliminuje potrzebę łożyskowania silnika i związane z tym tarcie i potrzebę obsługi. Kombinacja elementów silnika i szczelin powietrznych pozwala w rezultacie na nieograniczoną liczbę startów i zatrzymań silnika w ciągu godziny

 


 

  • Sterownik z serii Xe


 Wbudowany sterownik zapewnia szybki i czytelny dostęp do graficznego interfejsu użytkownika. Na wyświetlaczu LCD użytkownik może odczytać krytyczne parametry systemu i w razie konieczności szybko zmodyfikować jego nastawy. 

  • Zdalne sterowanie za pomocą łącza internetowego odbywające się przez standardową przeglądarkę internetową

  • Optymalizacja pracy systemu przez wbudowaną funkcje analizy parametrów pracy i ich trendów,

  • Przejrzyste i intuicyjne sterowanie sprężarką za pomocą wskaźników diodowych o dużej jasności oraz dużych przycisków nawigacyjnych,

  • Zwiększenie wydajności oraz stabilizacja ciśnienia przez sterowanie do 4 sprężarek za pomocą sterownika Xe bez konieczności stosowania dodatkowych urządzeń.


 

  • Sekwencyjnu układ chłodzenia 

     

Znacząco poprawia skuteczność i trwałość, obniżając przy tym poziom hałasu

  • Zmniejsza naprężenia termiczne i wydłuża żywotność dzięki oddzielonym wymiennikom ciepła,

  • Ogranicza poziom energii potrzebnej do usunięcia szkodliwego kondensatu z powietrza, znacznie obniżając temperaturę na wylocie ze sprężarki

  • Obniża pobór energii oraz poziom hałasu dzięki energooszczędnej dmuchawie odśrodkowej


 

  • Ochrona PAC (Progressive Adaptive Control) 

Zintegrowany, inteligentny system, który nieustannie monitoruje kluczowe parametry i dostosowuje je, aby zapobiec nieprzewidzianym przestojom:

* Skanuje i dostosowuje parametry robocze w odpowiedzi na zmiany w filtracji,

* Zapewnia najwyższą efektywność dzięki elektronicznym wskaźnikom zużycia w czasie rzeczywistym,


 

  • Technologia V-Shield

Całkowicie zintegrowany, zapobiegający przeciekom system, zbudowany z rur ze stali nierdzewnej i wytrzymałych węży metal-flex. O 15% zmniejszona liczba połączeń między podzespołami urządzenia, poprzez ich integrację.

* Najwyższej jakości elastometrowe uszczelki, zapewniające szczelne połączenia.

* Redukcja zanieczyszczeń oleju dzięki rurociągom ze stali nierdzewnej.

* System izolacji wibracji oraz węże metal-flex wydłużają okres eksploatacji sprężarki i obniżają poziom hałasu.

* Znacznie zredukowane nieszczelności.

© copyright Compresor-Servis
created by mobime studio